Tack för det älskling

Publicerat: 2010-09-13 Kl: 21:26:10 | I kategori: Allmänt


Vi tog en promenad tidigare ikväll och höll ett ganska högt tempo men det blev inte så lång sträcka, skulle gissa på ungefär 3 km, men aj så ont jag fick. Jag hade tagit på mig bältet som jag blev tillsagt att spänna åt över höfterna och det känndes jätte skönt! Men magen gillade inte alls vår lilla promenad, jag fick som sammandragningar och det värkte som tusan i magen. Inte vill jag ha det på detta vis redan nu :(
En timme efter promenades slut så började det släppa. Jag tycke då lite synd om mig själv och tyckte att det var på sin plats med lite uppassning. haha

Varm choklad med grädde och en skinkmacka till det trollade sambon fram




Igår var vi som sagt till fotografen med Anton. Jätte fina bilder blev det. Klicka HÄR! så kommer ni till Pär´s hemsida. Han la upp två fina bilder där från gårdagen.

Kommentarer
Postat av: KIKKI

men åh vad fina kort på anton!!! :) måste verkligen ta tag i att få albin till fotografen snart också, så himla kul att få "riktiga" bilder! :)

2010-09-14 @ 14:20:04
URL: http://kikkiiii.com
Postat av: Carro - mamma till Noel

Du har det bra du! : )

fast det har ju iofs Niclas med : )

2010-09-14 @ 17:37:11
URL: http://intox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0