I smyg

Publicerat: 2011-12-20 Kl: 21:25:45 | I kategori: Allmänt



Det är lite grabb i mig, i smyg. Jag har ingen skoter (vårat för tillsfället "familjeåk" räknas knappt som skoter) och jag kan inte påstå att jag är direkt duktig att köra. Får alldeles för ont i gastummen för att orka hänga med i knappa 3 minuter, om ens runt hörnet. MEN...det är inte bara grabbarna som kollar skoterfilmer, tänker skoter, äter skoter...jag gör det med, fast i smyg. Jag är väl inte som alla andra, men känner flera tjejer som är precis som mig ;)

Sånt här får jag gåshud av!



Kommentarer
Postat av: Carro

Ja, men det är något speciellt med just skotrar, som ger med sig en viss frihetskänsla. Då man kör själv känns det som (för att citera mig själv då jag var liten) man är med i en musikvideo & att verkligheten egentligen inte är verklig. Haha, lite den känslan.



Går ju inte att jämföra med att åka eller titta på bilar direkt.



2011-12-20 @ 22:49:43
URL: http://intox.blogg.se/
Postat av: lillebror

Skoter körning har vell inget med känsla att göra.



Full gas går de så går de

2011-12-22 @ 06:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0