Onsdag var det idag va?

Publicerat: 2011-04-27 Kl: 12:12:55 | I kategori: Allmänt


Lite svalare idag och igår, tycker att det är rätt skönt! Känner mig lite smått sliten och trött i kroppen just nu och värmen gör det hela mycket värre. Jag kan sitta i solen en liten stund men brukar sedan tycka att det är rätt jobbigt. Fast jag tycker jätte bra om sommaren, men det ska vara sådär lagomt..som vårsolen. Efter en dag ute i strålande sol och hög värme så känner jag mig helt slut, pannknackning och noll energi. Brukar vara  extra noga med att dricka mycket vatten de dagarna. Så idag är det sådär lagomt. Vi har inte kommit ut än idag. Nu sover barnen inne i sina sängar och då de vaknat så går vi ut istället. Tar en lite promenad upp på byn för att handla lite till middagen,  grädde och mjölk...det får blir vofflor idag.

Nu ska jag nog tippa åt vänster här i soffan en stund och ta en liten snabbvila innan barnen vaknar, om sådär en 45-60 minuter skulle jag tro.


Kommentarer
Postat av: Linda

Vad duktig Amanda är på att lyfta huvudet!

2011-04-27 @ 22:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0