Barnen med stort A

Publicerat: 2011-04-18 Kl: 22:56:05 | I kategori: Allmänt


Anton och Amanda. Amanda och Anton




Inte vet jag, men känner mig lite smått förvirrad då jag bläddrar mellan bilerna som jag tänkte lägga upp. Visst ser man vem som är vem men man måste fundera lite. Folk säger hela tiden " men vem är Amanda lik då tro?" ja inte är det Niclas eller mig hon är mest lik, det är ju brorsan konstaterar vi alla. Eller har någon annan något annat bud?
(tänkte på någon av er i släkten som känner mig och Niclas som barn) Det är roligt att det finns likheter från båda sidorna av släkten.



Kommentarer
Postat av: mormor

Ha ha ha

Pappa och jag fick verkligen tänka till.

De är ju super lika varandra, de sötnosarna.

2011-04-18 @ 23:35:51
URL: http://endaghosemma.blogg.se/
Postat av: Carro - mamma till Noel

Helt otroligt vad lik varandra dom är, gullungar!! :)



Nej, men visst är det påfrestande? har hela tiden trott att det ska gå över, men så kommer det tänder eller annat skit in i bilden & förstör allt :p Jag vill ju knappt ha barnvakt pgr av det här, även fast jag vet att de är uppmärksamma så kan jag ändå inte slappna av, vilket förstör halva grejen med att vara just barnledig :P



Vi får hålla tummarna för att de slutar med detta oaccepterade (med fullt förstårliga) beteende snarast! :)



Hoppas allt är bra med er. Kanske kan ses någonting under påskhelgen om ni inte har fullt upp! :)



Kramar

2011-04-19 @ 21:14:43
URL: http://intox.blogg.se/
Postat av: Gunilla

Är de tre översta på Amanda och de tre nedersta på Anton? Jag är inte säker på om jag ser rätt, de är ju hur lika som helst de små gulle-grynen. Och du Emma jag läste att du funderade över vilka som tittar in på bloggen, jag hoppas och tror att du vet att jag gör det, väldigt underhållande att delta i ert liv. Kram från faster.

2011-04-24 @ 21:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0