Lördagskul

Publicerat: 2011-05-08 Kl: 13:26:23 | I kategori: Allmänt


Satans huvudvärk! Har ont i skallen dag ut och dag in just nu. Men det är min magens fel! Funkar inte magen så funkar inget! Ska göra mig ett besök på apoteket eller hälskokost till veckan. Jag fick ju lite receptfria tips också av er som jag ska testa,  funkar inte det så kanske man får prata med herr doktor helt enkelt.

Igår kom familjen Vestman/Åkerlund på middag.  Med två galna tvååringar som busar gärnet, två bebisar och fyra vuxna så kan man lätt få uppfattningen om att det är 15 pers här, men mitt i allt kaos så har vi himla trevligt! Eller kaos är det inte för oss, men antagligen för den som kommer in genom dörren.  Jag tycker det är så himla trevligt att umgås med er! Våra barn är lika gammla ( Deras Matilda är 5 månader älder än Anton, men det räknar jag som lika gammal, å deras minsta, Melina är 9 dagar äldre än Amanda) och det är extra kul!


Melina och Amanda 


När småtjejerna "gymmat" färdigt och blivit fotograferade så ville stora barn göra samma sak. Gullungar!

Anton och Matilda





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0