Rackarunge

Publicerat: 2011-11-27 Kl: 21:52:56 | I kategori: Allmänt



En annan satt väldigt bra vid köksbordet i väntan på maten som stod i ugnen. En kopp kaffe i ena handen samtidigt som jag spelade vacker julmusik. Gick iväg i 1 minut och då jag kom tillbaka hittade jag denna lilleman som både hade klickat sig vidare till något annat OCH druckit upp mitt kaffe.
Smög fram mobilen och tog ett kort innan jag visade mig vid dörren och undrade vad han gjorde.

Anton-Mamma, a sitta dää (mamma, jag sitter här)
Jag- Ja, jag ser det. Smakar det gott?
Anton-Da!(ja) 


Kommentarer
Postat av: Carro

HAHAHAHA men gud vad kul. Storkillen... kände han sig nog som om inte annat :b

2011-11-28 @ 12:38:25
URL: http://intox.blogg.se/
Postat av: Veronica

Haha gulliga Anton! :) Han är ju ett äkta charmtroll den killen. Det ska börjas i tid med kaffedrickandet, det är ju så gott ;) skämt å sido Ni är för härliga!

2011-11-29 @ 10:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0