tjabbatjena

Publicerat: 2012-04-27 Kl: 21:41:57 | I kategori: Allmänt


En liten uppdatering kanske? Nu äntligen har eländet vänt och vi är snart helt friska här hemma. Amanda har kvar sin fruktansvärda hosta och kräks på viss mat eftersom det blir för mycket slem i halsen. Men annars är det pigga och glada barn och vi har äntligen kommit tillbaka till vardagen.  Jag är fruktansvärt less på att torka och tvätta!  Ja vad borde inte barnen vara?

Min lilla ynka fritid, jo Niclas har varit hemma sjuk hela veckan så det är inte många andetag jag fått och jag har både en och två gånger satt mig rätt ner och hållt för ögonen och tyckt synd om mig själv. Den tiden jag haft över jag har gått en promenad per dag och efter barnens läggning ställt mig på crosstrainen och det har varit sååå skönt! På måndag ska jag få åka till stan med M-H, bara hon och jag och jag ser sååå fram emot det. Inget speciellt, men en lunch och uträtta lite ärenden och få vara bara Emma några timmar. Nu hänger det bara på att pappa Niclas är frisk, det måste han vara!

Men imorgon ska jag och Anton på 4 års kalas för Julia (som jag även paxat åt Anton inför framtiden. Jajamen ;)
Trevlig helg på er.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0