Bullmamma?

Publicerat: 2012-02-09 Kl: 10:00:32 | I kategori: Allmänt


Det är ju så man blir alldeles förvånad över sig själv. Men jag har faktiskt bakat och det blev även gott! (ingen självklarhet) Igår blev det bullar, havrekakor och hallon och blåbärsmuffins gånger 2. Ja när det gick så bra så var det väl lika bra att göra en sats till. Kan hända att jag bakade bullar i förrgår också...Så nu har jag väl  kommit en bit på vägen till nästa helgs kalas. Hoppas nu bara att det smakar gott efter att ha varit fryst också... 


Kommentarer
Postat av: Carro

Fäller en liten tår av stolthet. Duktigt Emma, snart kommer du stå där på kvällarna & se bakningen som avkoppling.. säger ju det! :)



Är det på lördagen ni har kalas? tänkte när det passar bäst att vi kikar ner & grattar? :)

2012-02-09 @ 12:04:58
URL: http://intox.blogg.se/
Postat av: Carro

Alltså nästa lördag :b

2012-02-09 @ 12:08:18
URL: http://intox.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad duktig du är Emma !!!

Du måste ha lärt dig det där efter mamma

ha ha ha ha

Jag är i alla fall stolt över att någon i familjen kan baka när jag inte kan (eller vill)

2012-02-09 @ 23:42:56
Postat av: Mamma ska väl det vara som underskrift :-)

2012-02-09 @ 23:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0