Onsdag

Publicerat: 2012-02-29 Kl: 11:56:36 | I kategori: Allmänt


Solen skiner och här sitter jag...

Amanda sover i vagnen och jag och Anton har hjälpts åt att diska efter lunchen. Dricker en kopp kaffe nu och knappar lite medan Anton bygger koja med soffkuddarna här brevid. Vi borde verkligen gå ut! Jo strax..ska bara. Vi ska vara med Amanda på bvc för ettårskontroll och vacination efter 13 och jag gruvar mig massor. Det är ju så jag också börjar grina vid varje spruta barnen får. Eller ja, nästan i alla fall.

Här är det lite allt eller inget då det gäller det mesta. Om man inte gör massor så gör man ingenting. Idag gör vi ingenting, imorgon gör vi allt. Börjar med kyrkis då jag tror vi skulle träffas ute och fortsätter sedan med bad och avslutningsvis middag hos farmor och Tomas.

Allt eller inget, skiva massor i bloggen eller sluta blogga? kanske sätta lösenord  för att sedan bara skriva om barnen och låta farmor och farfar och mormor och morfar (och en och annan faster och moster) få läsa. Har inget behov att att skriva någonting här i alla fall men jag vet att våra familjer vill höra om barnen...även fast man ringer varandra några gånger i veckan. Äh vi får väl se..
Men det blir ju faktiskt så att många tror att dom håller kontakt med oss bara för att dom läser min blogg, men det är ju bara ni som tittar in i våran värld, vad vet vi om eran? Om vi inte bloggar så kanske vi kan träffas mer istället. Ni vet ju var vi bor ;)

Kommentarer
Postat av: Tomas

Just de !

2012-03-05 @ 10:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0