Måndag förmiddag

Publicerat: 2012-02-06 Kl: 10:16:45 | I kategori: Allmänt


Eftersom det varit så kallt i helgen så har vi varit inne, så det var en glad Anton som gav sig iväg på dagis imorse. Själv tror jag att jag fortsätter hålla mig inne ett tag till. Ser fram emot årets första Zumba-pass som drar igåg ikväll nere i Indal. Ska bli sååå kul!

Idag ska jag passa på att gå igenom Amandas garderob. Mycket ska plockas bort och flera påsar står på hög och väntar på att få plockas fram för att använads. Hon är ju lång men rätt så smal den här tjejen så allt sitter inte så jätte bra och det blir många blandade storlekar. Och Anton har dragit iväg på längden rejält bara sedan i julas så han måste få sig en uppdatering. Där har jag inga fulla påsar som står och väntar så det blir till att göra sig ett besök i stan. Jag tror att bara han och jag ska åka ner någon dag och göra det så får han vara med själv och välja lite också. Det är inte ett dugg roligt att handla kläder till sig själv jämfört med då det är till barnen.

Hoppas ni får en bra måndag

Kommentarer
Postat av: Carro

Åh, måste oxå ner & hitta till Noel. Han har ju som sagt både växt ut & slitit sönder allt :b



"Rässerbilar" ville han ha på kläderna berättade han, så har man tur så kanske han lugnt vill följa med & välja själv :b



Hade varit kul att göra sällskap, men blir nog ingen tid över till någonting i veckan :/ Skulle ni få för er att skjuta på det till helgen & vill ha sällskap så följer vi iaf gärna med! :)

2012-02-06 @ 12:16:22
URL: http://intox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0