Amanda

Publicerat: 2012-02-07 Kl: 10:49:28 | I kategori: Allmänt


Amanda mitt lilla älskade gryn eller lilltrasan som pappa kallar dig. Ska du snart fylla 1 år? Var tog tiden vägen? Man pratar om att tiden går så fort och det gör verkligen det, för det är på barnen man märker det. Den här bilden är tagen för bra precis ett år sedan och det var inte många dagar kvar tills vi skulle få träffa dig.



Förlossningsberättelse.
Snabbt och smärtfritt...höll jag på att kalla det. Jo men nästan så ;) haha.
18 februari kom du till oss och jag fyllde 24 år dagen till ära. Kan man få en bättre födelsedagspresent? Knappast! Och visst var det väl då jag slutade fylla år också? För nu är 18 Februari din dag, jag kan nämligen stå över och stanna på den åldern ;)





Kommentarer
Postat av: sandra

Känns så konstigt när man tänker att våran lilla bäbis som nu ligger i magen kommer vara lika stor som er Amanda om ett år. Men de är väll som du säger att de är på barnen man märker att man själv blir äldre ;)

2012-02-07 @ 12:05:05
URL: http://beggan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0