Upp och iväg var det!

Publicerat: 2012-01-30 Kl: 10:17:23 | I kategori: Allmänt


Försöker hitta inspiration och peppa mig själv att ta mig ut på en promenad. Jag har inte gått på hela helgen och känner verkligen att jag skulle behöva komma ut för jag blir ju inte direkt piggare av att sitta här i soffan. Anton är på dagis och Amanda ligger ute i vagnen så det skulle ju vara ett väldigt bra och egentligen det första och sista tillfället jag har idag. Men oj, nu blev det väldigt intressant på tv:n också, efter tio där det handlar om nära dödenupplevelse...
Äh, sitter jag kvar här så blir jag nog närmare döden skulle jag tro. jag säger som Evelina, Ut på tur, aldrig sur!



Varför inte dra till med några andra kloka och peppande citat. "Promenera mera"  och "planka dig i form" det tar vi med oss idag!, eller hur?

Kommentarer
Postat av: evelina

Aa, jag gillar att jag blir citerad på din blogg, jag känner mig speciell :) hehe

2012-02-02 @ 09:29:43
URL: http://st.blogg/utpatur.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0