Lustigt

Publicerat: 2012-01-30 Kl: 22:33:50 | I kategori: Allmänt




I brist på annat så klickade jag runt på datorn och fick för mig att googla mig själv. Hittade bla min förra blogg som jag passade på att radera. Men en kul grej, jag föddes redan 1886 här i Liden. Liden- järkvissle, stod det även på ett annat ställe.. lite kul.

"Johan August Jonsson född i holms församling 1883 och gift med Emma Sellén som var född i Liden 1886, dom fick 1918 dottern Aina" Jag är väl inte helt olik mig på bilden!? .http://www.lnystedt.nu/bole/jonssons.htm



Näe då, nu ska jag komma med lite riktig fakta. Jag är faktiskt ättling till Fredrik Bünsow, det är ju alltid något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0