Måndag hela dagen

Publicerat: 2012-01-09 Kl: 20:14:49 | I kategori: Allmänt


Borde man uppdatera här eller helt enkelt bara lägga ner?

äh, vi kör på! Kan tala om för er (utan att tala om för er) att jag riktigt fått sträcka på mig idag och känna mig väldigt stolt över mig själv(antagligen) någon gjorde min dag en dag förra månaden och samma kvinna ringde idag och gjorde mig otroligt glad igen. Oavsett vad samtalet handlade om så borde jag kunna ge mig själv en klapp på axeln bara av att kvinnan ringre upp mig. Jag vet att det är rätt trist då folk skriver i gåtor men det är inget märkvärdigt så ingen behöver lägga ner energin till att fundera på vad det handlade om i alla fall. 

Full av energi och på toppenhumör tog jag och lilleman  nu ikväll tag i hans nya rum som vi renoverat färdigt. Vi tog in hans möbler till det nya fina gröna rummet som från och med nu är hans sovrum. Fick in sängen, byrån, gardiner och en matta så det dög gott och väl till att sova där en första natt tills det kommit upp lite på väggarna här senare i veckan. 

Visar er några bilder på båda barnens rum då det är färdigt. Inte för att det är något speciellt, men säkert någon som vill se. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0