Eran helg är över, våran börjar

Publicerat: 2012-03-04 Kl: 19:14:09 | I kategori: Allmänt


Så var helgen över och vi kan börja våran ledighet tillsammans med pappa Niclas imorgon. Det blir säkert en och annan skotertur, men beroende på vädret då naturligtvis. Jag och barnen har roat oss på bästa sätt i helgen och det känns i kroppen min när jag är själv med barnen i flera dagar. Som på badet igår, ni kan ju tänka er två icke simkunniga var av den ena kan dra iväg då man vänder på huvudet och den andra är världens klätterapa och går inte att släppa taget om. Och det var ju inte bara vi där såklart. Skulle tippa på att mitt bäcken har en hyffsad snedvridning! Ni vet, höften man skjuter ut och bär på. Men lämpligt nog ska jag få utnyttja min födelsedagspresent jag fick av Niclas och barnen på fredag, helkroppsmassage 120 min. Känns behövligt.

Idag var det vasaloppet och jag åkte inte, bara så ni vet.

Kommentarer
Postat av: Carro

Ja, pappa berättade det. Vad synd att de inte hann träffas riktigt då, men har ni inte lessnat på att bada så vill jag åka ner till helgen med Noel. Vore kul om vi kunde göra sällskap allihopa isf :)



Syns på tisdag om inte annat! :)

2012-03-04 @ 19:56:27
URL: http://intox.blogg.se/
Postat av: Carro

Haha tack.. känns mkt fräschar oxå! :) Vill också ha insmörjning & primern.. tror jag ska köpa det i slutet av månaden, eller om man kunde vara värdinna då! :)



Tack för en super trevlig kväll oxå. Tänkte skicka iväg ett sms & tacka, men har inte hunnit med mig, haha :b Ha ljuspartyt i åtanke oxå :)

2012-03-07 @ 21:43:22
URL: http://intox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0