3 åringen

Publicerat: 2012-05-29 Kl: 12:33:51 | I kategori: Allmänt


Grattis på treårsdagen Anton



Då har det gått ett år till och jag säger som alla andra "med gud vad tiden går fort" Och det gör den verkligen! Fast vi vuxna blir ju inte äldre för det, nej nej det är bara barnen!

I helgen har vi haft kalas för familjens storkille och han verkade mycket nöjd och glad. En aning trött igår efter allt kalasande. Själv drog jag på mig ett migränanfall på sisådär 4 timmar på söndagen. Så jag hörde med ett lite öra från sovrummet vilka som var här. Jätte trist, men så blir det ibland. Jag fick ju vara med på kalas under lördagen i alla fall så jag missade ju inte allt som tur var.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Världens bästa Anton !!

Mormors stor kille <3

2012-05-30 @ 20:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0