Denna dag

Publicerat: 2010-04-27 Kl: 10:26:40 | I kategori: Allmänt


April april din dumma sill....ja vad hade du trott? Är det april så är det april! Hmm.. jag som hade tänkt gå en promenad  med vagnen. Vet inte hur det är hos er men här hemma i Liden så är det blåsigt och lite smått med regn. Men lika bra är väl det så jag får något gjort här inne. Har tänkt åka ner till mamma och pappa i Huli i eftermiddag och sedan tillbringa kvällen och natten där för att imorgon åka med mamma och moster till dollarstore.  Så det är väl bara att sätta igång då, för att komma hem till en svinstia vill jag inte.

Åh bäst av allt, jag ska hämta upp min klänning som jag beställt av min kusin Anna. Hon har ju sin butik i Luleå men gästspelade här i sundvall för någon vecka sedan och visade upp fina kläder och smycken. Kunde bara inte låta bli att prova ett par klänningar och tur var väl det för åhh så fina de var.  Kan visa en bild senare

http://www.intillanna.se/


Kommentarer
Postat av: Eva

Vilken gullig sida Emma! :)

2010-04-27 @ 16:23:33
Postat av: Anna

Klart vi vill se en bild av dig i klänningen! /kusin Anna

2010-05-01 @ 09:18:30
URL: http://www.intillanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0