iphone i graven

Publicerat: 2010-04-29 Kl: 10:57:47 | I kategori: Allmänt


Nu har vi alla tre bidragit till att min telefon har gått i graven. Den funkar ju men vem vill ha en telefon som ser ut som denna? Först tappade jag den i asfalten så den "sprack" i högra kanten. Sedan tappade jag den i snön så det kom in fukt och blev två sträck genom hela bilden. Lilla busfröet Anton drog den över hallgolvet med små sand och gruskorn imellan så den blev repig. Men va gjorde det, den funkade ju lika bra ändå fast att den såg skabbig ut. Men så tog min kära Niclas och pimpade den lite extra igår kväll! Snällt va?



Någon som vill byta !?


Kommentarer
Postat av: Catharina

Hmmmm..



Näpp! :-)

2010-04-29 @ 12:59:16
URL: http://catiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0