Klara, färdiga, gå!

Publicerat: 2010-04-26 Kl: 20:26:05 | I kategori: Allmänt




Det här får blir början på mitt nya liv som bloggare. Haha, näe jag tänker inte lägga ner själ och hjärta i detta men ska försöka skriva lite så fort lusten faller in. Denna blogg är givetvis alla välkommen att läsa men jag skriver främst för mina kära men tyvärr inte nära eftersom ni bor sååå långt borta.  Både släkt och vänner är på vift runt runt om i världen, så det här blir ett bra sätt för även er att kunna följa mig och Anton, å även Niclas förståss.


 


Kommentarer
Postat av: Carro - mamma till Noel

Wiiiooooh.. äntligen! som jag längtat till denna dag! : D

2010-04-26 @ 21:23:17
URL: http://intox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0