Dagis då det är som bäst

Publicerat: 2010-08-03 Kl: 20:29:58 | I kategori: Allmänt


Idag har mitt hus fått känna på lite nostalgi, jag har nämligen haft dagis här idag...fast med föräldrar.
Vi är några mammor häromkring med barn född samma år och vi har träffats några gånger och det har varit jätte trevligt. Barnen är så glad att leka med varandra och vi vuxna njuter av kaffe och vuxenprat.
Idag var det 6 barn, var av två av dem skolbarn och resten mammor och både en och två pappor ramlade också in.

Nu kan jag säga att det skulle behövas en storskurning i rummet efter både saft och smöriga fingrar. Men jag har inte kommit så långt än, några drag med damsugaren för att få upp alla kexsmulor fick duga för tillfället. Ja det är mycket man borde, som att ringa försäkringskassan tex innan man åker dit för fusk och böter. Jo, jag måste ju ringa och tala om att jag jobbat några fler pass och det måste göras imorgon! men jag kommer alltid på sånna saker på kvällen då Anton lagt sig och nu har de sommartider så det gick inte att ringa längre än till kl 16.
Hur som haver, ny dag imorgon= nytt försök.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0