En busdag

Publicerat: 2010-08-06 Kl: 19:42:53 | I kategori: Allmänt


"Läggningen" av djuren igår gick ju väldigt smärtfritt.
Svärmor sa att om jag inte stängt in hönorna innan kl 22 så går de in själv. Jojo mensan, de satt där inne alla nio och såg nöjda ut. Ankorna sa jag åt att gå och lägga sig och de fick minsann visa mig vägen, en efter en gick de in och ställde sig på sin plats. Men vem står mitt gå gården då jag är på väg in? Jo katta! Ja, uppfostrade djur var det minsann.

Idag åkte vi till Drakborgen och mötte upp Johan Carro och deras lilla bustroll Noel.
Barnen busade och hade jätte skoj i ungefär 1½ timme innan vi alla begav oss hit tillbaka till ön för att äta och spana in djuren.


Lite svårt att få över bilderna från telefonen just nu, men en bild har jag att bjuda på iaf.






Kommentarer
Postat av: Carro - mamma till Noel

Tack för en trevlig dag! : )

2010-08-06 @ 21:46:35
URL: http://intox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0