Sjörövar fabbe...

Publicerat: 2010-08-02 Kl: 21:00:59 | I kategori: Allmänt


 Farfars far....Näe, det var ingen sjörövarbåt, det var en segelbåt!

Idag styrde vi bilen mot tynderö och skeppshamns café. Antons framor och hennes man Tomas är ute med segelbåten på semester och seglar sakta mot norr och stannar till lite här och var. Eftersom både jag och Niclas blir sjösjuk och det är nog inget för Anton så passar det bäst att vi inte seglar med dem utan möter upp dem på några platser längs kusten istället. Å för den delen så har de som sagt semester och väljer man att tillbringa den på en lugn segelbåt så vill man nu ha det ganska lugnt och tyst också. Semester var det! Men de var väldigt glada att vi kom.
Idag blev alltså våran första tripp till dem och jag skulle tro att det blir minst en till. De bjöd iaf på lunch och sedan myste vi en stund i båten innan det var dags för oss att åka hemöver. Anton ville undersöka var enda liten vrå på båten.











Kommentarer
Postat av: Mormor Titti

Men Å```vad det ser härligt ut !!

2010-08-02 @ 22:22:29
Postat av: Frida

Jag planerar att jobba så länge jag bara kan. Men vi får se. Kanske är hemma någon vecka innan med :P

Om jag inte får nå krämpor såklart :)

2010-08-03 @ 08:57:07
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0