Check!

Publicerat: 2010-12-01 Kl: 20:03:01 | I kategori: Allmänt


1½ års kontroll......VA? Han han funnits i våra liv så länge? jag fattar inte var tiden tagit vägen, det är så konstigt.
I alla fall så gick allt bra, Anton hade fullt upp att rita och pillra på leksaker så han hade inte tid att visa upp sina skills. Mamma fick isället berätta vad Anton kan eftersom han inte alls hade tid att visa. Dumma doktorn stack i armen och det kom lite tårar. Det är skillnad nu när han så väl vet att någon annan gör illa honom. Han tittade elakt mot farbror doktor och glömde sedan bort allt. Det slutade med att han halvlåg i doktorns knä för att leka tittut med bvc sköterskan som stod bakom. Så han blev förlåten på bara några minuter. Ställde sig mitt framför dem och vinkade glatt då vi skulle gå därifrån.
Nu har jag smaskat i mig en kopp varm choklad med vispad grädde- Undra om det finns nått mer gott ?

Kommentarer
Postat av: Frida - blivande mamma

Tack tack. :)

2010-12-01 @ 22:22:17
URL: http://allgren.blogg.se/
Postat av: Erika

Jag ska höra med henne till veckan om det är okej! Då ska klonerna få träffas i verkligheten för första gången också ;)

2010-12-03 @ 21:05:08
URL: http://mylittlewords.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0