Luciabild

Publicerat: 2010-12-13 Kl: 10:49:43 | I kategori: Allmänt


Vi tjuvstartade luciafirandet redan igår med fika och mys tillsammans med Antons mormor.






Om det gick bra vid läggningen igår? Jodå, över förväntan. Anton klev upp och kom ut till oss två gånger och andra gången stannade Niclas med honom där inne och satt brevid på golvet och passade. Själv gick jag och diskade och lyssnade sådär lagomt på gallskrik i ungefär 15 minuter innan han gav upp och somnade. Han hade väll satt sig upp sådär 20 gånger men insåg väl att det inte var lönt att försöka nå mer eftersom pappa bara la ner honom igen.  Vaknade och var ledsen i natt men jag satte mig på golvet brevid och då blev han lugn och somnade om. Ropade som vanligt i morse "maaaaammmmmmaaaa" och väntade tills jag kom och hämtade honom. Vore ju bra om vi håller det så ett tag så han inte springer omkring och hittar på hyss i smyg på morgonen då han vaknar. Men det hinner gå fler tåg, inatt kanske han gör tvärtom på alltihopa.

Kommentarer
Postat av: Carro - mamma till Noel

Tänkte faktiskt på er igår kväll.. skönt att det gick bra. Noel klättrar också och lägger ena benet över, men vi avvaktar nog ett tag till, tror inte våra läggningar skulle gå lika bra som era och blir ju tusen resor jobbigare då vi måste sitta på övervåningen tills han somnat :b



Hoppas det går lika fint ikväll! : )

2010-12-13 @ 11:20:10
URL: http://intox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0