Tokiga magen

Publicerat: 2010-12-05 Kl: 20:06:00 | I kategori: Allmänt


Idag har jag jobbat. Har varit på ett ställe nere i stan där jag jobbat lite då och då, senast i somras. Man jobbar egentligen dygnspass där, men jag behövdes bara mellan 9:30- 17 alldeles lämpligt tyckte jag. Så Anton har hängt med pappa här hemma idag och blev typiskt nog dålig och har kräkts några gånger. Men var det en väldigt snabb släng av magsjuka eller så kräktes han efter att ha ätit på kritan. Men det var så pass lite krita som han fick i sig sa Niclas, så jag vet inte alls ja. Känns lite väl att kräkas tre gånger av lite krita...eller? Nu ikväll var han pigg och glad iaf. Vi får väl se hur natten och morgondagen ser ut.

Kommentarer
Postat av: mormor

Undra om det är en teckning till mormor ??

2010-12-06 @ 22:59:28
Postat av: Catharina

Du har en Award i min blogg :-)

2010-12-06 @ 23:13:14
URL: http://blog.st.nu/cattaslivochtankar/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0