Tisdag

Publicerat: 2010-12-14 Kl: 22:52:39 | I kategori: Allmänt


-28 grader här hemma i Liden idag på förmiddagen. Vad göra idag tänkte jag?  ville inte ens gå och handla på ica.
Vi (jag och Anton) startade motorvärmaren och rullade ner mot stan med govärme i bilen. Hörde att det var några grader varmare där. haha. Näe vi hade lite att uträtta och jag ville inte vänta tills nästa vecka då det ändå inte fanns mycket att göra idag. Vi tog en sväng på Willys och fick ett par påsar med med mat med oss, lite smått och gott från Rusta och avslutade med en sväng på birsta city för att kolla efter finkläder till Anton att ha på jul och nyår. Tittade runt på flera affärer men kunde inte bestämma mig. Men jag har iaf spanat in vad som finns så få Niclas inhandlar det till veckan istället och ta det slutgiltiga beslutet. Då det kommer till kläder, Antons kläder....ja då är det inte bara jag som bestämmer ska ni veta! Niclas har minst halva makten. Det får han mer än gärna ha, jag är glad att han bryr sig!

Det är väl lika bra att man sätter sig ner redan nu och börjar skriva en lista som sakta men säkert man matas av inför jul. Annars står man där dagen innan och har tusen ärenden hit och dit och inser att man inte hinner med allt. kanske Emma till och med ska avancera och skriva en veckoplanering.. Måndag - Gå igenom julgranspyntet Tisdag- Göra en storstädning som sedan bara behöver finputsas närmare helgen...osv. Ja, en liten "göralista" får det bli!




Kommentarer
Postat av: Ida Westin Kusin!

haha Vilken gull-fis!

2010-12-14 @ 23:09:52
Postat av: KIKKI

haha men hur söt får man vara, anton har kung platsen tror jag :D

2010-12-15 @ 17:26:20
URL: http://kikkiiii.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0