På vift

Publicerat: 2010-07-15 Kl: 17:47:30 | I kategori: Allmänt


Vi är hos mina föräldrar i huli och har varit här sedan i måndags. Niclas har jobbat, jag har jobbat, Anton har inte jobbat, han har badat i dagarna tre. Hulitjärn, slädaviken och havstoviken har han hunnit med tilsammans med både farmor och mormor och morfar. Ja även jag har doppat fötterna. Men nu hoppas vi på att köpa den där poolen som pappa Niclas pratat om hela veckan så det blir lite bad på hemmaplan.

Nu åker vi snart hem mot Liden och jag undrar hur mina stackars blommor och tomatplantor mår i denna värme. Igår hade vi en snäll människasom åkte dit och vattnade katterna och matade blommorna som han sa.
Va tråkigt att jag inte har några fina sommarbilder att bjuda på. Det var ju inte riktigt planerat att vi skullebli kvar här så många dagar så någon kamera följde inte med.

Behöver jag säga att vi fortfarande har sommarlov? Men det verkar ni också ha. bra!
Hörs hej

Kommentarer
Postat av: KIKKI

ja det ska bli underbart. Skrev till dig på fb om andra bloggen ;)

2010-07-16 @ 11:24:44
URL: http://kikkiiii.blogg.se/
Postat av: Catharina

Ja det är ju en underbar sommar o det blir en massa bad! Ses snart! :-)

2010-07-18 @ 22:25:40
URL: http://catiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0