Sommar sommar sommar

Publicerat: 2010-07-03 Kl: 20:22:53 | I kategori: Allmänt


Anton badar och badar ute i sin pool på dagarna. Jag gör då så att han sitter i skuggan, men det är inte det lättaste i annat fall. Blir värre då han går... för hans skull så vorde det bra om han tänker släppa taget och gå själv snart eftersom han har så mycket spring i benen. Här inne så spriger han fram och tillbaka med bilen sin så jag tror han nöter sönder golvet snart. haha.
Han är fortfarande en liten fegis som vill hålla mamma i ena handen då vi går.

Idag tänker jag på alla gravida stackare, ja alla djur och gammla,..ja jag tänker väl lite på alla som tycker det är jobbigt med värmen. Nu ska vi inte klaga för det är så typiskt svenskt " åh herre gud va varmt" "å herre gud va kallt!" Men jag har iaf tänkt på de stackarna med stora magar, vi tänker oss Anna, gravid i vecka 41, stor och tung svullen om fötter, ben, händer, ja allt. Tänk stackarn som nu har gått 1 vecka över tiden också. Jag tänker tex på dig Jenny som fick din lilla Casper i rätt tid :)

Men visst är det skönt att sommaren och värmen äntligen har kommit! Hoppas satt man kan få lite färg på benen också. jag får passa på medans Anton vilar mitt över dagen.
Nu kom pappa Niclas äntligen hem från jobbet så då stänger vi ner här.

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0