Ännu en dag

Publicerat: 2010-06-17 Kl: 20:17:50 | I kategori: Allmänt


Nej, det är inte jag som kissat på mig...det är en rackarunge som har kissat på mig!



Idag åkte jag och Anton med Ylva till trädgården i Ljustorp för att se om det fanns något fint. Tyvärr var det väldigt utplockat där, men vi lyckades ändå få med oss lite smått och gott. Där efter så bjöd Ylva på en fika på Vättaberget. Tack så mycket finaste Ylva för en mycket  bra dag.

Så här blev resultaten av våran lilla trip.
Stockarna blev färdig igår kväll efter att männen gått lös med motorsågen
och idag fick de fina blommor. Hoppas bara att de trivs där nu. Vi borrade lite
hål där vattnet kunde rinna ut så jag hoppas att de ska räcka för att inte bli
översvämning.




Då vi parkerat hemma på gården så hade Anton somnat i bilen och det tyckte även jag såg ut som ett bra förslag, så jag lutade bak ryggstödet och somnade som en stock brevid.
Pigg och utvilade så gick vi in och började förbereda inför pannkaksmiddag tillsammans med mannen i huset som senare kom hem efter en dags arbete.


En bra dag trots tråkigt väder




Kommentarer
Postat av: Pius

Vilken bra idé med att sätta blommor i stockarna. Jätte fint Emma. //Kram kram

2010-06-17 @ 23:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0