Blommiga svärmor

Publicerat: 2010-06-11 Kl: 19:54:04 | I kategori: Allmänt


Dagen började inge bra, vet inte varför men jag kännde mig trött och på dåligt humör. Det var kaos här hemma, ett enormt berg med disk i köket, kläder och påsar över hela huset, jag vet inte varifrån alla påsar kommer.
Men så tillslut gjorde jag mig en ansträningning och röjde undan och visst känndes det lite bättre.
Å rackarungen våran fick för sig att bara sova en halvtimme på hela dan, men då vi ätit middagen ikväll så somnade han mot min axel så det var bara att svira om för natten.

Antons farmor kom upp i eftermiddag och har varit med mig och Anton hela kvällen. Supergulliga svärmor hade köpt massa fina blommor till mig som jag ska försöka få ihop något av. Tusen tack snälla Lotta ännu en gång. Ja, hon gjorde min eftermiddag mycket bättre :)





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0