Dop,bröllop och solsken

Publicerat: 2010-06-19 Kl: 21:02:16 | I kategori: Allmänt


Idag hände det mycket. Indalsledenloppen som jag skymtade lite snabbt då jag gick upp på byn för att vagga Anton till sömns med vagnen. Hörde desto mer "hejja hejja"

Vi gjorde oss istället fina och åkte sedan till dop för  Noel i Boda. En mycket trevlig tillställning med massa gott fika och trevliga människor. 

 

Nu ikväll sammlades goda vänner för att grilla hamburgare hemma hos oss. Spontan middag som slutade väldigt bra. Solen sken upp och det blev riktigt varmt alldeles lagomt tills det var dags att äta.
Som grädden på moset..vilket konstigt uttryck!? Menas det då som något bra eller dåligt? jag skulle ju inte vilja ha gädde uppepå mosen direkt..hmm...  Viktoria och Daniel har iaf fått varandra och jag har under hela dagen kikat till och från. Jag hör inte till de avundsjuka och arga ( eller vad dom nu är!?) människorna som är emot bröllopet, näe..klart vi ska ha en kungafamilj ! Och klart är väl att de ska ha ett stor och fin fest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0