Härliga Tisdag

Publicerat: 2010-06-01 Kl: 20:36:34 | I kategori: Allmänt


Idag hade vi främmande av Ann som jag gick gymnasiet med. Även Pierre och deras Matilda var med.
Det blev lek, mys och mat ute på baksidan. En mycket trevlig dag hade vi och jag har visst brännt mig i både ansikte och på axlar. Tänk om ändå benen kunde ta åt sig ens hälften av färgen som man får på armar och bröst.

Anton sov dock bara 45 minuter idag, viket är rekordlite. Vi försöker numera hålla på sov rutinerna så gott det går, matrutinerna har vi haft länge.Men idag var det visst för intressant för att sova, å det är klart att om man har kompis på besök så kan man väl inte gå och lägga sig!  tolkiga mamma! Men i vanliga fall sover han 1 vila och den är oftast 2 timmar lång. Det funkar bra än så länge, men ni vet ju hur det brukar vara då de är såhär små, när man tycker man fått till en rutin eller ett sätt som fungerar å så går det bara någon dag så är det helt andra bullar. Och innan man kommer fram till vad som passar bäst för hela familjen är inte alltid så lätt att klura ut. Men jag har märkt att Anton verkar sova bäst om han somnar strax efter kl 19 på kvällen. Ju senare han somnar, desto tidigare vaknar han..alltså helt tvärt om mot för hur jag själv är.

 Nu har tystande kommit och solen går snart ner, Anton sover och diskberget är undanröjt.
Undra vad morgondagen har att erbjuda?



Kommentarer
Postat av: Carro - mamma till Noel

Haha ja. men gör det :D vore kanon kul! : )

2010-06-01 @ 21:40:16
URL: http://intox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0