Knappast vuxet beteende

Publicerat: 2010-06-06 Kl: 12:24:33 | I kategori: Allmänt


Efter gårdagen så kan jag konstatera att det finns SÅÅÅÅÅÅ många dumma människor. Vänta så ska jag förklara...
Vi nattade Anton hemma hos mormor och morfar och åkte sedan in till stan för att kika på lite bilar och folk. Redan då vi kom dit nid nio tiden så började det bli rätt så kallt så jag hade långbyxor och jacka. Det jag förvånades över var inte hur många söta barn som var med sina föräldrar där igår, nej det som förvånade mig var hur det kunde finnas så många söta barn med så dumma föräldrar. Hur kan man låta sitt barn sitta i den kylan i bara korta byxor och ingenting på huvudet! Man må väl förstå att man måste klä på barnen, jag blir så arg då jag ser sånt där. Begriper inte vuxna människor bättre! En fet smäll ska dom ha. Men man går ju inte direkt fram och ifrågasätter, man står istället kvar som ett fån och bara tittar...

Nu sitter vi och väntar på att Anton ska vila färdigt så vi kan bege oss in mot stan och kika på nationaldagsfirandet.


 




Kommentarer
Postat av: Mari

jag måste få lämna en lite komentar här. vi var oxå på crusingen. med min son på 9½ månad. för det första så lägger han sig sent. och om han blev trött var det bara att vika ner vagnen, vilket inte skedde. vi åkte hem vid tio istället. men till kläderna. han satt i solhatt, långbyxor och kortärmat. han är en pojke som är väldigt varm av sig. kände på han x-antal gånger och han var inge kall. fast motslutet fick han sin långärmad på sig ändå.. men det jag menar är att, det kan finnas fler som är som han. som är väldigt varm av sig. men mössa tycker jag att man ska ha oavsett väder, de har inte så mycket hår på huvudet som skyddar som vi vuxna..

2010-06-06 @ 16:43:41
URL: http://mixan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0