Kom ihåg

Publicerat: 2010-06-09 Kl: 11:46:46 | I kategori: Allmänt


Förvirrad som jag är så måste jag skriva ner alla viktiga kom ihåg i min kalender. Skriver jag ner saker där så blir det på nått vis att jag kommer ihåg allt, men inte vilken dag och tid saker gäller. I vilket fall så var det säkert 2 veckor sedan jag kikade och jag visste att det var ett stort glapp innan jag hade något inplanerat. Men då jag stod i köket så fick jag bara för att jag måste ta en titt för säkerhets skull. Tur var väl det eftersom jag tydligen låg en vecka bakåt i tiden. Anton skulle visst få sin 1 års vacination idag, alltså inte nästa vecka. Som tur var är det i eftermiddag vi ska dit, så vi hinner.

Men jag måset säga att det är väldigt skönt att vara mamma ledig och ta varje dag som den kommer. Vi bestämmer vad som blir utifrån väder och dagsform helt enkelt. Jag vill inte behöva kika i kalendern varje dag.


Anton ligger nu ute och sover i vagnen och jag ska njuta av min latte
Ha en bra dag allesammans




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0