Kvällsinlägget

Publicerat: 2010-06-13 Kl: 20:09:52 | I kategori: Allmänt


När liljekonvaljerna tittar fram så vet man att det är sommar. Ni minns väl hur man plockade en STOR bukett till fröken på skolavslutningen.

Den här fina buketten fick jag av Tindra 2,5 år

 





Nu känner jag att jag fått liten sundsvall längtan, måste nog få åka ner någon dag denna vecka för att hitta på nått. Jag skickade nyss iväg ett sms till min kära vän Ann, så vi får väl se om har tid med en dejt så får Anton passa på att leka med hennes Matilda lite också. Måste även passa på att införskaffa en doppresent eftersom det är dop för Noel på lördag. Ja, det är bäst att man far ner någon gång då och då så att man inte får lappsjuka :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0