Städdag

Publicerat: 2010-06-18 Kl: 13:34:33 | I kategori: Allmänt




Jag tror han har "brumm brumm" så det räcker ett tag framöver nu va?
Då någon frågat vad Anton gillar så har jag sagt att Anton älskar bilar och traktoter, för det gör han verkligen. Så nu har stora släkten och några vänner finansierat halva Antons lekrum. Det tackar vi för :)
Dom små bilarna kan man dra med handen och kypa med och dom stora kan man skjuta framför sig, fungerar perfekt som en gåvagn.

Varför har han alla saker ute i rummet undar ni?, jo därför att idag är det storstädning inne på hans lekrum, allt ska ut därifrån så ja kan skura och göra det riktigt. Vi har ju nämligen en katt som gillar lekrummet lika mycket som Anton. Så jag får nog ta dammsugaren och försöka vrida ner suget på den så jag kan få bort allt katthår inne i tältet där rödfrässen ligger.
Näe, nu är min kaffepaus över, dags att återgår. Jag Antar att Anton dragit in hälfen av sakerna på rummet igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0