Uppdatering på hög nivå

Publicerat: 2010-06-29 Kl: 15:21:05 | I kategori: Allmänt


Måndagen var den tråkigaste dagen på länge. Jag känner mig lite smått förkylld och hänging, så värmen gjorde inte saken bättre. Men vi gjorde det bästa möjliga av dagen och den är nu förbi.
Denna fina tisdag var mycket trevligare, jag välkomnade solen och vi började förmiddagen med en tur på Antons cykel upp på byn. Där träffade vi Catharina och lilla Lisa som satt ute i skuggan och myste, vi slog oss ner och hade en trevlig prat/lekstund. Vi gjorde sedan sällskap till Lidens Wärdshus för en god lunch, en riktigt god sommarsallad blev det och jag var mer än nöjd då vi gick hem.

Liten sover äntligen, det är inte det lättaste att få honom att sova i denna värme.
Tyvärr har jag inte någon bild från denna dag, trist va!? 

Ja nu har jag uppdaterat er om vårat händelserika liv, så nu slipper ni fundera vad Emma och Anton gjort idag ;)
Må så gott, det gör iaf vi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0