Härliga torsdag

Publicerat: 2010-06-24 Kl: 22:23:27 | I kategori: Allmänt


Större delen av dagen spenderades hos Antons farmor ute på Alnö. Anton har busat ute i sandlådan som farmor så snällt gjorde, ett lass med sand i skottkärran så var det klart. Enkelt men åh så uppskattat av Anton som genast kände sig som hemma, sand är han nämligen bortskämmd med..haha.
Runt honom sprang hundar, höns och ankor, han kollade också in läget hos fåren och en operation "rädda lammet" fick det också bli. Svärmor hann också med att rasta svärdotter på en pmomenad ner till slädaviken. Solen har verkligen lyssnat på alla klagande röster och gjort sig till känna idag. Jag undra jag om han verkligen kommer tillbaka imorgon!? Hur som haver, farmordagen avslutades med en supergod fisksoppa, en soppa som jag åt första gången jag var hem till dem för snart 6 år sedan. Tack Tomas och Lotta för att jag äntligen fick uppleva detta igen, å vet ni..jag åt upp nästan allt nu ikväll av de ni skickade med oss hem, så gott var det !

Innan vi åkte hem till trygga Liden blev det en sväng på Bauhaus för att inhandla skottkärra och lite annat smått och gott.. Vilken tur för Anton, för det fanns nämligen en "brumm brumm" där.



hem fort som tusan eftersom klockan började närma sig 19= välling och hopp i säng.
Men självklart var Anton tvungen att få provmysa i nya sackosäcken och den fick verkligen tummen upp, för ojojoj vad han tyckte det var mysigt. Han har ju som sagt börjat klättra upp i våran fotölj och sätter sig på fotpuffen, så vi tyckte det vore på sin plats med något eget.




Kommentarer
Postat av: Erika - Mamma till Emeline

Vad roligt att du hittat till min blogg och gillar den! :) Jag kommer absolut återvända till din jag med, man blir ju löjligt förtjust i mammabloggar :)

2010-06-25 @ 10:59:12
URL: http://dumman.blogg.se/
Postat av: Lotta

Kände du dig ful på bilden eller??? Lillbubben ser dock mycket nöjd ut.

2010-06-26 @ 12:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0