Härliga Fredag

Publicerat: 2010-06-04 Kl: 20:08:50 | I kategori: Allmänt


Vi började dagen med att rulla ner mot stan för att träffa min barndoms kompis Emma som var hemma och hälsade på. Hon bor ju numera i...hmmm, Kalmar. Att jag alltid måste fundera ett tag innan jag kommer ihåg. Hoppas inte att jag säger fel nu bara, men det ligger där neröver iaf. Jag är som stockholmarna som kallar allt ovanför gävle för Norrland. haha

Tur att du kommer hem i sommar igen Emma. Och Evelina kommer också hem i sommar, fast i agusti om jag inte minns helt fel. Det är som tomt utan er två!



    


 Men vad har du tagit på mig mamma!? 
                    Ska det verkligen vara nödvändigt med skor då jag knappt lärt mig gå!



Då vi kommit hem från stan och det var dags för middag så invigde vi nya grillplatsen. 



   


Kom ihåg att de små bilderna är klickbara :)

Nu börjar mitt favoritprogram  Så ska det låta Så inte har jag tid att sitta här heller! Näe, jag är faktiskt inte en tant, bara 23 år fast man kanske inte tror det. haha


Kommentarer
Postat av: Evis

Den sista bilden på Anton är extra underbar! Vad jag önskar att jag varit med när Emma väl var på plats hemma i Sundsvall! Kramar med långa armar från långt bort ifrån!!!

2010-06-07 @ 01:41:56
URL: http://myosotis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0