Hej och Hå

Publicerat: 2010-06-08 Kl: 11:49:40 | I kategori: Allmänt


Han är för rolig vår lilla skrutt.
Han tycker om att skjuta allt framför sig! Stolar, bilarna, gåvagnen, fotöjlen.. jag har är en jäkel på att möblera om här hemma. När han tex går med läragåvagnen och det tar stopp mot väggen så tar han i när han står och lixom lyfter den till rätta eller backa och tar om och forstätter sedan vidare. Om det inte går så sätter han sig ner och sjuter den åt sidan för att sedan ställa sig upp och fortsätta gå. Är han på dåligt humör, dvs väldigt trött så kör han in den allt var han kan i väggen och dunkar på fram och tillbaka och skriker " AHHHH" tills han får hjälp.
Tänk om han kunde komma på att man faktisk inte behöver hålla i saker framför sig. Han har släppt taget flera gånger och stått själv då han glömmt bort sig. Och håller oss i bara en hand gör han när han går, om han får hålla en leksak i andra handen, annars blir han sur. ja vi får luras lite och träna på här hemma.




Vagnen är helt överlägsen tycker jag och Anton. Nu menar jag inte precis den här modellen utan barnvagn i huvudtaget.  Låter jag honom sova inne så vet jag att han oftast inte sover mer än 1 timme i sträck, men får han ligga där ute i friska luften så blir det andra bullar. Nu är det vilan på dagen jag pratar om, inte natten. Han blir så lugn när jag lägger ner honom, för då vet han att det är bara att stänga igen ögonen. Han brukar somna medans jag stoppar om honom med täcket redan inne i hallen.  Nu ska jag inte påstå att det alltid är så, men för det mesta.



Bilen....ja, tyvärr har jag råkat orsaka fula märken på våran bil. Någon hade visst ställt en sten (!)..precis där jag skulle backa. Rackarns...


Kommentarer
Postat av: Catharina

Men va dumt av Någon att lägga en sten precis där du ska köra!

2010-06-08 @ 17:28:17
URL: http://catiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0