Det behövs inte mycket

Publicerat: 2010-05-04 Kl: 19:02:00 | I kategori: Allmänt


Idag har vi haft en hemmadag med massa bus för Antons del. Tänk att lite ommöblering av leksaker och bord att göra en sån liten kille glad. Jag passade nämligen på att fixa om lite här i vardagsrummet då Anton tog sin vila, som för övringt varade 3 timmar i sträck. Det har aldrig hänt förut, han brukar ju dela upp vila på 2 gånger annars. Men till saken, jag tog och vände på matbordet i vardagsrummet, flyttade på fotöljen och gjorde en lekhörna alldelses utanför dörren i till Antons rum. Det gjorde att vi fick massa yta här i rummet och en nöjd kille som tycktes trivas med att ha alla saker sammlade på ett ställe och inte över hela vardagsrummet plus hans rum. Så han har iaf haft fullt upp med att krypa mellan lekhörnan och sitt rum. Så duken och tv-dosorna på vardagsrummsbordet har fått vila från lilla marodören nu i eftermiddag.

När pappa Niclas kom hem från jobbet blev det middag och sedan bad för Antons del. Jag for sedan upp på ica en sväng medans grabbarna myste i soffan. Då jag kom tillbaka och skulle göra iordning välling fick jag se en redan sovande Anton och klockan var bara 18:25. Undra då han tänker kliva upp imorgon då!?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0