Gounge

Publicerat: 2010-05-23 Kl: 10:45:18 | I kategori: Allmänt



Eftersom jag och Niclas var på 30 års fest igår så hade Anton barnvakt. Det var farmors tur att få äran och det hade gått jätte bra. Ett riktigt bustroll har vi! 

Gårdagen var jätte trevlig med god mat och trevligt sällskap, en riktig kanonkväll! Tack ska ni ha bästa Ylva och Micke!
Eftersom jag var nykter och körde igår så var jag pigg och allert idag och flög upp ur sängen imorse då jag hörde att farmor Lotta och Anton klivit upp, jag var ju så kramsugen på lillbubben då :)

Nu på förmiddagen gick vi in för att väcka pappa Niclas, å vips sa det så hade både Anton och katten lagt sig ner brevid, det var så mysigt. Inte nog med det så satta Anton sig upp och lutade sig fram mot katten och pussade honom säkert 10 gånger. Men då vi frågade om han hade någon puss över till mamma och pappa så var dem tyvärr slut. haha.. näe man kan då inte få pussar på beställning.

Här kommer en bild taget med mobilen


Kommentarer
Postat av: Pius

Ser inte ut som att Pappa Niklas flög lika lätt ur sängen :)

2010-05-24 @ 20:32:03
Postat av: Niclas

Hehe jag var inte lika startsnabb som Anton men jag var i bra skick :)

2010-05-24 @ 22:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0