Grillplats nummer 3 !

Publicerat: 2010-05-31 Kl: 21:08:06 | I kategori: Allmänt


Det började med att vi skulle ta ner en tall på framsidan av huset, men det slutade med en hel skog. Eller ja, det blev många timmars fällande av döda, fula, och trångt stående träd. Resultatet ( för den här gången iaf) blev väldigt bra. Vi får in mycket mer ljus i köket och det ser helt enkelt bättre ut. Grabbarna har vid flera tillfällen pratat om att man skulle ha haft en grillplats där uppe. Men vi håller ju på att göra en grillplats här nere på gården, det var ju därför vi behövde tallen. Med en grillplats menar jag ingen sån som man grillar oxfilén på utan nått mer vildmarksliknande, haha..jag men nått man kan grilla en korv vid och sitta och mysa. Vi har ju våran första uteplats här utanför sovrumsfönstret som annars används.

Men iaf så har det pratats om en treddje grillplats där uppe i slänten, men vadå tyckte jag....vi har ju redan två! Men så gick jag upp dit alldeles nyss och jag ändrade mig faktiskt. Det blir en tredje grillplats där kvällssolen finns kvar väldigt länge. Mysigt med ännu bättre utsikt över bla. vättaberget.






Kommentarer
Postat av: Karoline&Oliver

Hoppborgen är köpt på Jula :-) Dock så har vi slut på dom nu och dom har utgått ur lager.

Men biltema har hoppborg : http://www.biltema.se/Fritid/Lek-och-hobby/Utomhus/Hoppborg/



Dock utan "kana" men rolig iaf :-)

Postat av: Hanna-mamma till Julia

Åh, har du :) [email protected] är min mejl. Jaa tack själv , måste ses något mer framöver tycker jag :)

2010-06-01 @ 12:09:21
URL: http://hannawiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0