hästfolk...

Publicerat: 2010-05-26 Kl: 10:34:33 | I kategori: Allmänt


En sak som jag tänkte på igår då jag var förbi hemma hos mamma och pappa är alla dessa hästar, eller rättare sagt deras kuskar. Det spelar ingen roll hur sakta och försiktigt man kör förbi dem så är de ändå skitsur. Nu pratar jag om häst med vagn. Jag brukar vara jätte noga med att sakna ner och köra försiktigt eftersom jag själv vet hur irriterande det är då folk kör fort förbi då man är ure efter vägen. Jag brukar också hejja lite glatt åt alla som kör häst som jag saktar in åt. Tror ni att dom hejjar tillbaka? Nja....hälften av dem nickar åt mig med en iskall blick som ser ut som att de vill döda. Man kan väl hejja fast man inte känner varann, iaf på ett sånt ställe. Det är klart att jag inte går och säger hej till alla i stan men möts man på en liten väg på landet så kan man väl säga hej eller lyfta lite på "näven" . Å jo, jag tänker visst dra alla över en kam, hästfolk är sura å bittra .

Tack å hej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0