helgen som gått

Publicerat: 2010-05-10 Kl: 21:09:25 | I kategori: Allmänt


I lördags fick Anton sova själv hos mormor och morfar för första gången medans mamma och pappa fick passa på att roa sig själv lite. Det hade gått jätte bra hela tiden, han hade varit så glad och även sovit precis lika bra som han brukar. Men jag hade igentligen inte förväntat mig annat.

Idag var jag in till frissan och färgade håret så då var det farmors tur att få vara lite med Anton. Dom hade busat på så mycket så han hade tvärslocknat och sov två timmar rakt av. När jag kom för att hämta honom så gick vi och tittade på små kycklingarna som kom förra veckan, han hann ju inte med att titta på dem innan han somnade min lilla plutt.

Dagen avslutades med middag hos Antons morfar. Mormor hon var på kurs i södra sverige men Anton fick prata med henne på telefonen och det var tydligen jätte roligt, mormor (telefonen) fick massor med stora pussar av Anton.

Ja just ja, Farmor Lotta´s Tomas( konstigt det lät det där, men ni fattar va?) fixade lite extra jobb till mig i sommar. Ett erbjudande som inte gick att tacka nej till, Tack snälla Tomas!


Kommentarer
Postat av: Catharina

Åh! Håret blev supersnyggt!!

2010-05-11 @ 10:19:17
URL: http://catiiis.blogg.se/
Postat av: Pius

Fin i håret!

2010-05-12 @ 23:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0