hjälp sökes

Publicerat: 2010-05-15 Kl: 12:17:43 | I kategori: Allmänt


Vad vore väl en dag på vedbacken!? Nja...jag å Anton är hemma å myser istället, det där kan dom roa sig med själv!

Av någon konstig anledning så hamnade våran dator mitt på matbordet i vardagsrummet men ingen sladd var ikopplad och jag kan säga att det var ju inte lätt att försöka koppla ihop allt själv. Niclas tycke iaf att jag var duktig som fick iordning det, han tyckte att det var bra att jag fick använda hjärnan lite..... Vad menade han igentligen med det!? 

Min stackars Anton, han har det inte lätt han. Mitt i den roligaste leken kan det komma ett gallskrik och tårarna bara sprutar. Jag plockar upp honom och han är då sjöblöt i svett, kallsvettas gör han och det bara rinner av honom. Han drar ihop sig som en boll och det gör så himla ont för honom. Ja, det jag pratar om är när han försöker uträtta sina behov. Jag riktigt lider med honom för jag vet precis hur det känns, det är tyvärr min mage han ärft.
Han äter lagomt med fullkorn, messmör,plommon varje dag, mycket vatten, han rör såklart massor på sig. Vad kan man mer göra ?  Inte ska man väl behöva vara stenhård i magen ändå? Är det någon som har ett förslag så hojta gärna till.

Kommentarer
Postat av: Carro - mamma till Noel

Stackars liten Anton.. : / vet inte alls vad ni skulle kunna göra mer som ni inte redan gjort.. Hoppas det blir bättre och kanske ska pojkarna få leka med varandra imorgon? om ni inte kommer upp ikväll iofs : ) Kramar

2010-05-15 @ 17:06:43
URL: http://intox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0