sjukling

Publicerat: 2010-05-27 Kl: 09:12:08 | I kategori: Allmänt


Idag skulle vi på avslutning med kyrkis men Anton och jag har blivit förkyllda. Snoret rinner och hostan gör sig till känna lite då och då. Anton ser helt färdig ut med röda ögon och elvan på överläppen. Så vi åker inte dit för att smitta andra barn och föräldrar utan stannar hemma och kurerar istället. 
Hoppas han är pigg tills på lördag, vill inte ha ett feber barn då.


Tänkte säga igår att jag längtar mer än Anton tills på lördag. Men det är väl klart att jag gör för han vet ju inte att han ska fylla år. haha. Jag är som ett barn då det kommer till presenter, överaskningar och födelsedagar.
Vi har köpt en sån fin födelsedagspresent till Anton :)

Nu skriker Anton "BABABABBABABABAB" och tittar ut. Jag tror han menar att pappa brukar vara där ute. Senaste veckan har det varit "Brrrrmmmmm" åsså pekar han ut genom köksfönstret där pappa stått med motoresågen på kvällarna. 

Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0