smart

Publicerat: 2010-05-27 Kl: 15:36:20 | I kategori: Allmänt


Är man sjuk så är man också väldigt väldigt trött...




Då Anton vilade tidigare idag så passade jag på att ta bort lite ris här ute i slänten. Eftersom Niclas tagit ner en hel del massa träd och ris så måste man ju även plocka upp efter sig. Träden tar han ju med traktorn och lastaren men de där småträden måste tas för hand, så jag gjorde en halvtimmes insats där ute i regnet. jag släpade och slet. Har jag rammlat och slagit huvudet eller vadå!? Ja jag vet inte alls vad som flög i mig...vore ju bättre om jag hade passat på att baka de där bullarna. Men nu tog jag 20 minuters (skulle tro att 30 för mig är 20 för Niclas)arbete av Niclas och kan kanske därmed få in han lite tidigare ikväll. Ja det var min tanke iaf men det tvivlar jag starkt på att det ska funka. haha.

Kommentarer
Postat av: Carro - mamma till Noel

Men vad duktig du är! : )



Ja, men vi kan väl rulla ner till dig vid Noels första vila vilken fall som helst.. bara hålla tummarna på att han vill somna då, idag har det varit värre än värst, gnäll och grin och vill inte sova.. blä! : /



Jasså? vad kul : D vad kan det vara för skoj? : )

2010-05-27 @ 17:00:47
URL: http://intox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0