Nu gör vi helg

Publicerat: 2010-10-15 Kl: 19:30:57 | I kategori: Allmänt


Idag mötte vi upp pappa Niclas efter jobbet och lunchade på birsta med vänner och där efter blev det drakborgen för hela slanten. Alla fyra barnen ( jo vi hade sällskap av halva liden..haha) och föräldrar skojade och lekte i några timmar. Niclas åkte iväg på lite extrajobb ikväll jag jag och Anton har haft lite eget fredagsmys ikväll. Nu Sover han som en stock och det blir nog tidig  kväll för mig med, men jag måste ju ifs kika på Idol också.
Tänkte föreslå badhuset imorgon eftersom vi ändå ska ner till mamma och pappa i stan på middag.


Ja nu har jag skrivit lite skvaller om mig och min familj och vad vi gör dessa dagar. Känns som att inlägg som dessa är mer till för släkt och vänner, de kan bli en aning tråkig, jag vet.
Tyvärr har jag inga bilder att bjuda på...trist!
Just de, imorgn går vi in i vecka 23, nu rackarns går det fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0