Tisdagsmys

Publicerat: 2010-10-12 Kl: 19:58:29 | I kategori: Allmänt


Niclas var på lite halvtaskigt humör förut idag då jag pratade med honom på telefonen, så jag tänkte att jag skulle göra honom lite glad då han kom hem. Han var visseligen glad redan innan han klev innanför dörren, men det skadade ju inte att jag då hade städat och plockat lite exta här hemma och föberett en äppelpaj som skulle gräddas i ugnen. Vi besparade Anton en sockerchock innan läggdags och lät honom somna innan vi dukade fram smaskigheterna. Taskigt? nja..mer taskigt att låta honom växa upp på massa onyttigheter!
Han får smaka fika med oss ibland då vi blir bjuden på fika borta eller får främmande och alla andra stoppar i sig, men lagomt är helt klart bäst, eller hur? Och det där med mysstund går han inte minste om ändå eftersom det är obligatoriskt kvällsmys här varje kväll med mamma, pappa och barn framför bollibompa och en flaska välling.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0